Artikel

Tekniska problemen med appen ”PoolTemp” lösta i de flesta fall

Tekniska problemen med appen ”PoolTemp” lösta i de flesta fall

Många användare av appen ”PoolTemp” för Gullberg & Janssons poolvärmepumpar har dessvärre upplevt stora tekniska problem med appen under de senaste veckorna. De tekniska problemen har berott på serverinställningar hos vår tredjepartsleverantör och är nu lösta, men för vissa användare kan det fortfarande uppstå tekniska problem. För de användare som upplever fortsatta tekniska problem var vänlig och skicka ett e-mail till info@remove-this.gullbergjansson.se och ange din telefonmodell, om du är iPhone-användare eller Android-användare samt märket på din hemmarouter, då de tekniska problemen ibland kan bero på brandväggen i hemmaroutern. 

Vårt team kommer att arbeta hårt för att säkerställa att något liknande problem med appen inte inträffar igen. Vi vill även uppmärksamma att historiska värmekurvor i appen inte går att avläsa för närvarande, då vi prioriterat arbetet med att uppdatera appen, så att den kan användas normalt igen. Vi arbetar med att återigen kunna visa historiska värmekurvor så snart som möjligt.

Vi beklagar återigen det inträffade problemet med appen och tackar för ditt tålamod. Har du frågor eller kommentarer skicka gärna en e-post till info@remove-this.gullbergjansson.se 

Med vänliga hälsningar,

Teamet på Gullberg & Jansson

Uppdaterat 21 juni 2018